.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.» یادی از نابغه اطلاعاتی جنگ(يادداشت)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.»(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد. این روحانی در ایران پرطرفدار شد!
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد.(ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق ایران در دیدار با جمعی از روزنامه‌نگاران گفت : باید دولت و مجلس با حمایت اکثریت مردم شکل بگیرد. با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود انسجام داخلی و توان حل مشکلات ایجاد کرد. 

مردمی که از ما برگشتند را باید برگردانیم /کلید حل مشکلات امروز بازگشت به انتخابات رقابتی است
رئیس‌جمهور سابق ایران در دیدار با جمعی از روزنامه‌نگاران گفت : باید دولت و مجلس با حمایت اکثریت مردم شکل بگیرد. با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود انسجام داخلی و توان حل مشکلات ایجاد کرد. (ادامه)
اهدای‌ عضو بانوی ۴۹ ساله محمودآبادی جان ۲ بیمار را نجات داد. اهدای‌ عضو بانوی محمودآبادی جان ۲ بیمار را نجات داد
اهدای‌ عضو بانوی ۴۹ ساله محمودآبادی جان ۲ بیمار را نجات داد.(ادامه)
 جماران نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است. سخنان محسن هاشمی در مراسم سالروز درگذشت پدرش
جماران نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است.(ادامه)
امروز جنگ‌ها توسعه پیدا کرده‌ ؛ جنگ سایبری، بیولوژیک، نرم و شناختی از جمله جنگ‌هایی است که وجود دارد/ باید شناخت جنگ‌های آینده در دانشگاه‌ها تدریس شود/ تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است/ امکان دارد که پس از ماجرا‌های اخیر ....(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی یک شرط تحول در مسائل اقتصادی احیای برجام است/ خزانه را بر خلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، پر تحویل دادیم/ تلفنی پیشهاداتی به رهبری منتقل کرده ام/ جاذبه صندوق رای را از بین نبریم
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی (ادامه)
وزیر کشور گفت: افراد بازداشتی در اغتشاشات اخیر چند خصوصیت داشتند اول اینکه در خانواده ای بودند که خانواده آنها مشکل داشتند و خیلی درگیر مسائل ضداخلاقی بودند، برخی‌ها هم دچار توهمات برگرفته از بازی های اینترنتی بودند. کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته؟ / برخی از بازیگران و سلبریتی های داخلی آموزش دیده بودند / خیلی از افرادی که در این اغتشاشات شرکت کردند، وضع مالی خیلی خوب داشتند؛ اصلا شعار صنفی و اقتصادی نداشتند(خبر)
وزیر کشور گفت: افراد بازداشتی در اغتشاشات اخیر چند خصوصیت داشتند اول اینکه در خانواده ای بودند که خانواده آنها مشکل داشتند و خیلی درگیر مسائل ضداخلاقی بودند، برخی‌ها هم دچار توهمات برگرفته از بازی های اینترنتی بودند.(ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
شمال نیوز: خطبه عقد ازدواج زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری  خوانده شد . خطبه عقد زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری خوانده شد
شمال نیوز: خطبه عقد ازدواج زوج مازندرانی در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ساری خوانده شد .(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
تکمیل تخت‌های آی سی یو بیمارستان روحانی بابل
همه تخت‌های آی‌سی‌یو بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل هم اکنون تکمیل شده است.(ادامه)
اولین زن ایرانی در اسارت عراقی ها کیست؟
خدیجه میرشکار اولین زن ایرانی در اسارت عراقی‌ها است که روایت خود را از اسیر شدن به دست عراقی‌ها و مرگ باورنکردنی شوهر می‌گوید. (ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند .... فعال سیاسی اصلاح طلب : از روحانی حمایت کردیم، پشیمان هم نیستیم، قرار نیست که تمام اشتباهات گردن ما بیفتد/ مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان مي‌توانند براي مشکلات کشور راه‌حل پيدا کنند/ مطمئنیم که انتخابات بعدی را هم می‌بریم !
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند ....(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
میزان عیدی کارکنان دولت تعیین شد
در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۳۹۹ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد. (ادامه)
عکس/ حضور روحانی در گلزار شهدا تهران
صبح امروز مراسم تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای هیات دولت با شهیدان انقلاب اسلامی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.(ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در کنار اشاره به سختی ها و دشواری های امسال به خاطر کرونا خبرهای خوبی هم داشت. روحانی در همین رابطه پیش بینی کرد در سال آینده به واکسن ایرانی خواهیم رسید .... روحانی: ايران در دوران همه گيري کرونا تنها بود، دنيا باهم/ امسال، سال بسیار سختی بود
شمال نیوز : رئیس جمهور در کنار اشاره به سختی ها و دشواری های امسال به خاطر کرونا خبرهای خوبی هم داشت. روحانی در همین رابطه پیش بینی کرد در سال آینده به واکسن ایرانی خواهیم رسید ....(ادامه)
انتقاد نمایندگان به این بودجه آنقدر زیاد بود که همه تصور می‌کردند کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شود اما درست در روزی که قرار بود اعضای کمیسیون تلفیق در این باره تصمیم بگیرند، نامه رئیس جمهور برای اصلاح بودجه تقدیم مجلس شد و ....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهوری گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می‌کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم. از همه قوا از کسانی که با دولت بد هستند، خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم / حامیان دولت گاهی نه آزادی دارند نه مصونیتشان معلوم است/ برای مبارزه با فساد من را محاکمه کنید(خبر)
رییس جمهوری گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می‌کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.